All Mniejsze wyjazdy Polecane Relacje Ogólnoklubowe Szkolimpolenie Wyjazd Mikołajkowy

Alpy Algawskie

W pewien kwietniowy weekend, a mianowicie 12-15 kwietnia, ekipą Olimpowiczów, wyruszyliśmy na podbój najwyższego szczytu Alp Algawskich, tj. Grosser Krottenkopf. Zapakowani w 4 samochody, bez większych komplikacji, dojechaliśmy do Oberstdorfu, gdzie corocznie odbywają się zawody…

Wyjazd skałkowy – Szkolenie Alpejskie

Wiosnę Klub Górski „Olimp” przywitał wyjazdem szkoleniowym w Rudawy Janowickie. Była to kolejna część rozpoczętego jesienią kursu alpejskiego. Po całej zimie poświęconej nauce używania raków, czekanów i metod wyciągania ludzi ze szczelin lodowcowych w weekend 13-15.04…

Lodospady – Szkolenie Alpejskie

W dniach 2-4 marca miał miejsce kolejny wyjazd w ramach Szkolenia Alpejskiego. Ujemna temperatura utrzymująca się przez drugą połowę lutego pozwoliła na przeprowadzenie szkolenia ze wspinaczki lodowej. W piątek w godzinach wieczornych wyruszyliśmy pociągiem do…

Zimowe szaleństwo – Szkolenie Alpejskie

Zima w tym roku zdecydowanie dopisała! Warunki panujące w styczniu w Karkonoszach pozwoliły nam na zrealizowanie kolejnego etapu naszego kursu. W dniach 19-21.01.2018 gościliśmy w Schronisku Pod Łabskim Szczytem i w jego okolicach zdobywaliśmy cenne…

XX-lecie Olimpu

W drugi weekend grudnia 2017 r pojechaliśmy w zasypane śniegiem Karkonosze świętować XX-lecie powstania naszego klubu. Gościło nas schronisko Szrenica, a wszystko zorganizowała nasza nieoceniona prezes Agnieszka, za co jej serdecznie dziękujemy! :) Część osób…

Biwakowanie zimowe – Szkolenie Alpejskie

Przyszła zima, jak to w grudniu Więc ruszamy po południu Do Jakuszyc, na szkolenie Biwakować gdzieś w terenie. Piątek leci według wzorca: O piętnastej odjazd z dworca, A do Szklarskiej trzy godziny Mnóstwo czasu, więc…